Reklamation

Sådan reklamerer du

Vi opfordrer til, at du reklamerer så hurtigt som muligt, efter du har konstateret en fejl. Det giver os de bedste muligheder for at rette op på de fejl og mangler, der måtte opstå. Du kan reklamere ved at sende os en e-mail eller skrive til Læserservice på chat. Oplysningerne finder du i sidens højre margin.

Rettelser vil blive foretaget hurtigst muligt, og de vil fremgå direkte i forbindelse med den konkrete historie. Skippermedier bestræber sig meget på at viderebringe korrekte informationer i overensstemmelse med pressenævnets retningslinjer – og i henhold til god presseetik i almindelighed. Skulle der opstå fejl, er vi derfor meget glade for at blive gjort opmærksom på det.

Klager

Sådan klager du

Du kan klage til Skippermedier via e-mail, telefon eller brev til adressen Søndergade 5, 9850 Hirtshals. Brevet skal mærkes "Skippermedier". Din klage vil blive besvaret af den pågældende redaktion.

Hvis Skippermedier afviser din klage, kan du indbringe den for Pressenævnet, der er et uafhængigt, offentligt nævn, der er nedsat ved Medieansvarsloven. For at klage til Pressenævnet skal du have en såkaldt retslig interesse i sagen. Klager til Pressenævnet skal sendes til sekr@pressenaevnet.dk eller pr. brev til Pressenævnet, Adelgade 11-13, 1304 København K.

Kontakt os

Benyt en af følgende muligheder

  Chat med os »
kontakt@skippermedier.dk
  Søndergade 5, 9850 Hirtshals

God presseskik

Som vi følger til punkt og prikke

Hos Skippermedier følger alle journalister reglerne for "God presseskik". Du kan læse mere om reglerne på Pressenævnets hjemmeside.